Posts

Showing posts from January, 2015

Shoping2 di Nat Pokok Getah

Image
Mai..mai..cheq nak ceghita pasal tempat shopping kat Pekan Pauh..kat mana tu? ha..x lain x bukan nat @ pasar sehari yang dinamakan Nat Pokok Getah.Unikkan nama nat ni..tempatnya pun unik sebab kat sini orang meniaga dalam kebun getah..suasana kampung, nyaman, redup, teduh dan angin sepoi2 bahasa....memang bestlah. Waktu beroperasi ialah setiap ahad pukul 8.00 pg hingga 12.00 tghari  Dulu Che Ta pun pernah berlakon kat sini..ceghita Kiah Pekasam. So kalau datang ke Pauh jangan lupa singgah di nat ni.
Macam2 ada kat kat sini sayur mayur, lauk pauk mentah, makanan berat, makanan ringan, barang2 antik, barangan bundle, minyak urut, bantal, pakaian, tudung dan banyak lagi lah..x larat nak sebut aih..so biarlah gambar yang tak seberapa ni berbicara..kikiki













Jom ke Kedah

Image
Jom ke Kedah. Jalan- jalan habiskan cuti sekolah di Muzium Padi, Pusat Sains Negara Wilayah Utara yang terletak di Gunung Keriang, melihat dinosaur di Balai Seni dan menikmati pemandangan Alor Setar dari Menara Alor Setar.

MUZIUM PADI