Shoping2 di Nat Pokok Getah

Mai..mai..cheq nak ceghita pasal tempat shopping kat Pekan Pauh..kat mana tu? ha..x lain x bukan nat @ pasar sehari yang dinamakan Nat Pokok Getah.Unikkan nama nat ni..tempatnya pun unik sebab kat sini orang meniaga dalam kebun getah..suasana kampung, nyaman, redup, teduh dan angin sepoi2 bahasa....memang bestlah. Waktu beroperasi ialah setiap ahad pukul 8.00 pg hingga 12.00 tghari  Dulu Che Ta pun pernah berlakon kat sini..ceghita Kiah Pekasam. So kalau datang ke Pauh jangan lupa singgah di nat ni.

Macam2 ada kat kat sini sayur mayur, lauk pauk mentah, makanan berat, makanan ringan, barang2 antik, barangan bundle, minyak urut, bantal, pakaian, tudung dan banyak lagi lah..x larat nak sebut aih..so biarlah gambar yang tak seberapa ni berbicara..kikiki


nat pokok getah







Bundle
nak cari barangan lama pun ada

barangan antik
usha barangan terpakai
cash and carry

pakaian kanak-kanak dan wanita
kasut masut (kikiki)
roti, piza, donat dan kek

buah pelam...buah-buah lain pun ada gak

pasemboqqq

ular pun ada..persembahan ularrr

asam, halwa, kurma, kismis dll
barangan plastik..satu singgit
satu singgit..mai..mai..
ikan, udang dan sotong
ikan bilis, ikan kering murah..murah..

luas weh..jalan2 sambil senam kaki


 Di ulangi hanya setiap ahad saja ada nat ni. 5 minit je dari Putri Homestay..













Comments

  1. Blogwalking sampai sini.

    Nnt jalan2 perlis pulak, blh lah sheila contact putri..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih Ya

Popular posts from this blog

Klinik & Surgeri Sedhu Ram